Digital pulse compression waveform applied to avionic polarimetric weather radar

Lupidi, A. ; Facheris, L. ; Cuccoli, F.

One of the drawbacks of current on-board radar systems reported by aircraft pilots during the flight is the lack of an adequate resolution which permits to determine the separation between atmospheric formations. Moreover, they do not know the level of hazard related to these formations, being not able to understand with a good level of confidence if the aircraft is encountering hail shaft or rain, for instance. In this paper we focus on the application of compressed waveforms to an advanced avionic polarimetric radar simulator in order to show the benefits of both features in terms of better resolution and better classification of the weather phenomena.

Tłumaczenie polskie:

Jedną z wad obecnych na pokładzie systemów radarowych zgłaszanych przez pilotów samolotów w czasie lotu jest brak odpowiedniej rozdzielczości, która pozwala na określenie odległości między formacjami atmosferycznych. Co więcej, nie znamy poziomu zagrożenia związanego z tych formacji, będąc nie w stanie zrozumieć, z dobrym poziomie zaufania, jeżeli samolot napotyka wał gradu lub deszczu, na przykład. W tym artykule skupimy się na zastosowaniu sprężonego przebiegów do zaawansowanego symulatora elektroniki lotniczej polarymetryczną radaru w celu wykazania korzyści z obu funkcji w zakresie lepszej rozdzielczości i lepszej klasyfikacji zjawisk pogodowych.

Tapety na pulpit z kategorii Bez kategorii są dostępne w rodzielczościach ekranu:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *