Heuer, M.
Al-Hamadi, A. ; Meinecke, M. ; Mende, R.
This paper work is connected to the joint EU-project called ARTRAC. It briefly describes one of the first project tasks in which the requirements are derived that are necessary for enhanced pedestrian protection for a single radar system. Therefore, we examine different points of view: accident statistics and the associated environmental circumstances, user needs for active safety systems and radar regulations. The resulting technical requirements are compared to current automotive radar systems, while reviewing the feasibility. In addition we discuss how a new transmit/ receive antenna and multi-channel receiver should be developed and give examples for possible safety functions that could benefit from this innovative radar sensor.
Tłumaczenie polskie:
Ta praca papier jest podłączony do wspólnego projektu Unii Europejskiej o nazwie ARTRAC. To krótki opis jednego z pierwszych zadań projektowych, w jaki wymogi są pochodnymi, które są konieczne dla lepszej ochrony pieszych dla pojedynczego systemu radarowego. Dlatego badamy różne punkty widzenia: statystyki wypadków i związane z nimi środowiska okoliczności, potrzeb użytkownika dla systemów aktywnych i przepisów bezpieczeństwa radarowych. Powstałe wymagania techniczne są w porównaniu do bieżących samochodowych systemów radarowych, podczas przeglądu wykonalności. Ponadto omówimy, jak nowy nadawania / odbioru anteny i wielokanałowy odbiornik należy opracować i podać przykłady możliwych funkcji bezpieczeństwa, które mogą korzystać z tego innowacyjnego czujnika radarowego.
Tapety na pulpit z kategorii Bez kategorii są dostępne w rodzielczościach ekranu: